نوشته شده توسط : radin

کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه دارند. حالا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان هیجان انگیز و جذاب باشد، این علاق و تمایل در او افزایش پیدا می کند و در نتیجه شما می توانید کودکان امروزی را که به شدت علاقه به بازی های دیجیتال و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی دارند برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری دور کنید.

به عنوان مثال کودکانی که روحیه ی هیجانی دارند طرح نقاشی یوز پلنگ می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. بنابراین بهتر است طرح انتخابی شما با سلایق و علایق و روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا او به کشیدن نقاشی طرح انتخابی شما مانند طرح یوز پلنگ تمایل بیشتری نشان دهد و اشتیاق بیشتری به گذراندن وقت خود با ترسیم نقاشی یوز پلنگ داشته باشد.

بهتر است برای این که کودکتان با نقاشی ارتباط بهتری داشته باشد طرح های نقاشی کودکانه که به سلایق، روحیات و علایق او نزدیک تر هستند را انتخاب کنید و به کودکان خود آموزش دهید. به عنوان مثال نقاشی لاک پشت های نینجا که در این صفحه بارگذاری شده است، می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به کشیدن نقاشی یا ساخت کاردستی شخصیت های کارتونی علاقمند هستند. همچنین شما با آموزش طرح نقاشی لاک پشت های نینجا می توانید کودک خود را از فواید دیگر نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

زمانی که کودکتان شروع به ترسیم نقاشی لاک پشت های نینجا می کند درواقع باید طرح نهایی نقاشی لاک پشت های نینجا را در ذهن خود تصور کند. این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی کودکان می شود و یکی از نشانه های کودکان باهوش قوی بودن قدرت تخیل آن ها است. همچنین کودکان به هنگام کشیدن نقاشی لاک پشت های نینجا یا هر طرح دیگری درواقع درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم هستند.

سایت کودک چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید مانند سایتت وولک،  همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. 

 



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی گربه باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. همچنین کودک شما در راه کشیدن نقاشی گربه بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت خود افزایش می دهد. معمولا کودکان از سن بسیار کم رابطه ی خوبی با حیوانات دارند به خصوص اگر در محل زندگی خود حیوان خانگی داشته باشند. بنابراین نقاشی گربه می تواند یکی از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب برای فرزند شما باشد. انتخاب طرح نقاشی ای که تمایل کودک شما را برای کشیدن نقاشی افزایش دهد یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید و طرحی را برای کودک خود انتخاب کنید که بر اساس سلایق و علایق کودک شما باشد. شما با آموزش نقاشی کودکانه گربه به فرزند خود می توانید کودک خود را از فواید روحی و جسمی که نقاشی کشیدن برای بچه ها دارد، بهره مند سازید.در سایت وولک صدها نقاشی ساده و جذاب که به صورت ویدیویی اموزش داده شده اند وجود دارد همچنین این وبسایت تخصصی حوزه کودک صدها قصه صوتی نیز دارد که میتوانید از دیدن شنیدن آنها لذت ببرید.

 

نقاشی خروس نقاشی است که که خیلی بین بچه ها طرفدار دارد. چرا که خروس یکی از حیواناتی است که کودک بسیار به آن بر میخورد و به علت اهلی بودن ان میتواند از نزدیک او را ببنید. به همین علت نقاشی خروس یکی از نقاشی های محبوب کودکان است. در سفر های روستایی کودکان به مرغ و خروس ها بر میخوردند و به همین علت کشیدن نقاشی خروس ممکن است دقت انها را نسبت به اطراف بیشتر کند. قبل از رفتن به سفر های روستایی به آنها بگویید قرار  است نقاشی خروس بکشید و از او بخواهید به مرغ و خروش ها با دقت بیشتری نگاه بعد از آن میتوانید به عنوان کمک از ویدیوهای نقاشی خروس ساده کمک بگیرید. در شخصیت های کارتونی و قصه ها نیز  از کاراکتر خروس بسیار استفاده میشود و بچه ها داستان های زیادی در مورد خروس ها و سحر خیزی انها و مغرور بودن آنها میشنود و نقاشی خروس را در بسیاری از کتاب داستان ها میبینند. هنگام کشیدن نقاشی خروس میتوانید ویژگی های خروس ها را هم برای بچه ها برشمرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشناسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی کودکانه استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند

 

نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد.

اگر قصد کشیدن نقاشی در خانه را دارید وولک شما را یاری میسازد، وولک یک وبسایت تخصصی  در حوزه کودک است که بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی را نیز در خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از زمان های گذشته کودکان همواره به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشی برای آن ها جذاب باشد این تمایل و اشتیاق در آن ها بیشتر نیز می شوند. بنابراین با استفاده از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب، فرزند خود را به کشیدن نقاشی های بیشتر ترغیب کنید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش نقاشی زمستان به کودکان خود از سن بسیار کم فصل ها و ویژگی های آن ها را بیاموزید.

به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم طرح نقاشی زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها یا شعر های مربوط به فصل زمستان بپردازید و از این راه اطلاعات عمومی کودک خود را افزایش دهید. همچنین کودک شما برای کشیدن نقاشی زمستان نیاز به ترکیب و انتخاب طرح ها و رنگ های مورد نیاز خود است. بنابراین در مسیر کشیدن نقاشی زمستان قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما تقویت می شود. شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین باید تا حد الامکان کودکان از سن کم به ویژگی های مثبت شخصیت خود اضافه کنند. از دیگر فواید کشیدن نقاشی زمستان یا هر طرح نقاشی دیگری می توان به تقویت اعتماد به نفس اشاره کرد.

نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان است. با این که از گذشته تا به امروز سبک زندگی و در نتیجه نوع بازی های کودکان نیز تغییر کرده است اما با گذشت زمان هنوز هم کودکان علاقه ی زیادی به سرگرمی و هنر قدیمی یعنی نقاشی کشیدن دارند. بنابراین پدر و مادر می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و ساعاتی آن ها را از بازی های دیجیتال و کنسول های بازی دور کنند. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی وجود دارد.

به عنوان مثال پسر بچه ها به بازی فوتبال علاقمند هستند و امروزه یکی از بازی های محبوب در بین پسر بچه ها که با کنسول های بازی انجام می شود بازی فوتبال است. پدر و مادر ها برای این که کودکان را به سرگرمی های سالم تر و مفید تر مانند نقاشی کشیدن ترغیب کنند، در ابتدا باید طرحی جذاب و هیجان انگیز که مطابق سلایق و علایق کودک باشد انتخاب کنید. بنابراین طرح نقاشی زمین فوتبال می تواند طرحی جذاب برای کودکی که به بازی فوتبال علاقه دارد، باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما می توانید با طرح نقاشی باب اسفنجی تمایل و اشتیاق کودک خود را به کشیدن نقاشی افزایش دهید. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای رشد ذهنی، عاطفی و جسمی کودکان دارد. چرا که کودکان هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی باب اسفنجی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کنند بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها تقویت می شود که مهم ترین آن ها تقویت اعتماد به نفس است.

از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و یکی از مهم ترین خصلت ها و ویژگی های شخصیتی اعتماد به نفس است، پدر و مادر ها باید از سن بسیار کم فرزندانشان، به تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها توجه ویژه کنند؛ زیرا در غیر این صورت اگر کودک به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشد ممکن است در بزرگسالی دچار اختلالات و مشکلات متفاوتی شود. بنابراین برای داشتن فردی با سلامت روانی کامل باید شکلگیری شخصیت او در کودکی به درستی انجام شود .

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی پاییز یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی پاییز باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی پاییز خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود. برای دیدن نمونه های دیگر نقاشی آسان به صورت ویدیویی و عکس مرحله به مرحله به آدرس سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.  



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی کالسکه می کند باید طرح نهایی نقاشی کالسکه را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی کالسکه کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند. این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی کالسکه خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی کالسکه کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

چرا که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ علاقمند هستند و لوازم التحریر آن ها را هیجان زده می کند. بنابراین زمینه ی علاقه به نقاشی در کودکان وجود دارد. طرح نقاشی سیندرلا می تواند برای کودکان به خصوص دختر بچه ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد زیرا طرح نقاشی سیندرلا برگرفته از یکی از کارکتر های محبوب کودکان یعنی سیندرلا است. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی سیندرلا می کند در ابتدا باید طرح نهایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همچنین در حین ترسیم نقاشی سیندرلا در سایت وولک کودک شما باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد  واین امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین در پایان وقتی نقاشی سیندرلا به اتمام می رسد اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیت است که باید در دوران کودکی به آن توجه شود.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

 

البته تنها فایده نقاشی کشیدن در مسیر روان درمانی نیست. به طور کلی نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی از جمله تقویت و افزایش ویژگی های مثبتی شخصیتی از جمله تقویت اعتماد به نفس، افزایش قدرت تصمیم گیری، افزایش قدرت تخیل، افزایش قدرت تصویرسازی و… دارد. در سایت وولک نمونه های نقاشی زیاذدی وجود دارد.  طرح نقاشی قوری می تواند یکی از طرح های جذاب برای پسر بچه ها باشد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قوری می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. بنابراین کشیدن نقاشی قوری یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگر از جمله روش های آموزش غیرمستقیم محسوب می شود و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. هر نکته یا رفتاری که شما قصد آموزشش را به کودکان دارید اگر با بازی و سرگرمی همراه باشد، کودکان به سرعت آن را فرا می گیرند.

در اولین مرحله شما باید طرحی جذاب را برای کودک خود انتخاب کنید. طرح نقاشی قارچ بامزه می تواند طرحی جذاب برای کودکتان باشد که او را تشویق به کشیدن نقاشی قارچ یا طرح های جذاب دیگر کودکانه کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی قارچ یا هر طرح دیگری می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این امر باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی در فرزند شما می شود. همچنین ترکیب کردن رنگ ها و غیره باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود.

 

فرزند شما هنگام کشیدن نقاشی قارچ با طرح ها، الگو ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. همچنین هنگامی که کودک شما مشغول ترسیم نقاشی قارچ است می توانید با او درباره ی انوع سبزیجات و فواید آن ها صحبت کنید و از این طریق اطلاعات عمومی کودک خود را بالا ببرید یا او را به خوردن سبزیجات علاقمند کنید. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به اتمام می رساند باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در او می شود زیرا فعالیتی را تنهایی به پایان رسانده است. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به شما نشان می دهد شما با انتقاد از او می تواند روحیه ی انتقاد پذیری را در کودک خود افزایش دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی قو یا هر طرح دیگری توسط کودکان، فواید بی شماری برای روح و جسم آن ها دارد. نقاشی قو یکی از طرح های بسیار آسان و راحت است که به دلیل راحت بودن آن کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای رسم آن اقدام کند. انتخاب طرح جذاب و دوست داشتنی مطابق سلایق و علایق کودکان یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن دقت کنید تا فرزند خود را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید و او را برای کشیدن نقاشی قو تشویق کنید. نقاشی کشیدن باعث افزایش ویژگی های مثبت زیادی در شخصیت کودک شما می شود. به عنوان مثال هنگامی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قو می کند درواقع تصویر آن را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قوه تخیل در کودک شما می شود.

سپس فرزند شما با انتخاب روش نقاشی شروع به کشیدن نقاشی قو می کند و در این راه باید رنگ ها را باهم ترکیب کند. ترکیب کردن رنگ ها قدرت تصمیم گیری را در شخصیت کودک شما پر رنگ تر می کند. همچنین پس از اتمام نقاشی قو آن را به معلم یا مربی مهد کودک یا والدین خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود. همچنین ویژگی انتقاد پذیری را در کودک شما تقویت می کند تا فرزند شما شخصیتی انتقاد پذیر داشته باشد.

اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی لذت می برند. در این صفحه و همچنین در سایر صفحات سایت وولک  ویدیوی آموزشی نقاشی نانوا و اکثر موصوعات نقاشی کودکانه را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی نانوا آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی نانوا را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی نانوا می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد. . روانشناسان با بررسی طرح های کشیده شده توسط کودکان می توانند به بسیاری از ویژگی های شخصیتی کودکان شما پی ببرند. نقاشی کشیدن از اولین فعالیت ها و سرگرمی هایی است که کودکان به آن مشغول می شوند بنابراین آموزش غیرمستقیم  موضوعات مختلف در قالب نقاشی به کودکان می تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی نانوا می تواند کودک شما را با شغل نانوایی آشنا کند. نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب کودکان است و شما می توانید با طرح های شغل های مختلف همانند طرح نقاشی نانوا به آشنا کردن شغل های متفاوت به فرزند خود بپردازید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی هواپیما می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد. چرا که یکی از رویا های کودکی بسیاری از بچه ها پرواز کردن است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هواپیما است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع هواپیما یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی هواپیما یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی هواپیما یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی ای مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکاری ساده مانند آموزش نقاشی هواپیما به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی هواپیما باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژ”ی های مثبت دیگر می شود.

سایت کودک برای گروه های سنی مختلف

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد.  برای دیدن سایر ویژگی های یک سایت خوب در گروه های سنی متفاوت به نشانی https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 

همچنین کشیدن نقاشی قلب یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند برای رشد شخصیتی فرزند شما بسیار مفید باشد و به شما در مسیر رشد بهتر شخصیت فرزندتان کمک کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان مشغول کشیدن نقاشی قلب است باید طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و آن ها را باهم ترکیب کند. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی قلب را به اتمام می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در او می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی هواپیما می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد. چرا که یکی از رویا های کودکی بسیاری از بچه ها پرواز کردن است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هواپیما است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع هواپیما یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی هواپیما یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی هواپیما یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی ای مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکاری ساده مانند آموزش نقاشی هواپیما به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی هواپیما باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژ”ی های مثبت دیگر می شود.

سایت کودک برای گروه های سنی مختلف

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد.  برای دیدن سایر ویژگی های یک سایت خوب در گروه های سنی متفاوت به نشانی https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 

همچنین کشیدن نقاشی قلب یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند برای رشد شخصیتی فرزند شما بسیار مفید باشد و به شما در مسیر رشد بهتر شخصیت فرزندتان کمک کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان مشغول کشیدن نقاشی قلب است باید طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و آن ها را باهم ترکیب کند. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی قلب را به اتمام می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در او می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است.



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()