نوشته شده توسط : radin

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای عوطف و جسم کودک شما دارد. زمانی که کودک شما از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ می کند درواقع درحال تقویت عضلات دست خود است. بنابراین شما می توانید از راه غیرمستقیم و با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی اردک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری عضلات فرزند خود را تقویت کنید. همچنین از فواید عاطفی می توان به روشی جدید برای بروز احساسات اشاره کرد.

کودکان به خصوص زمانی که سن کمی دارند دایره لغات محدودی دارند و ممکن است به همین دلیل قادر به بیان کامل و دقیق احساسات خود نباشند، کشیدن نقاشی اردک یا طرح های دیگر یکی از راه و روش های بیان احساسات در کودکان است. درمانگر ها و روانشناسان کودک اگر تشخیص دهند که کودکی قادر به بیان کامل احساسات خود نیست از نقاشی درمانی استفاده می کنند.

به این دلیل که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کویدن آن به کاغذ علاقه دارد و اگر شما طرح جذاب، دوست داشتنی و در عین حال هیجان انگیزی را برای کودکتان انتخاب کنید که او را مشتاق به ترسیم آن طرح کند، می توانید علاقه ی غریزی فرزند خود را افزایش دهید. طرح نقاشی آتش می تواند طرحی هیجان انگیز برای بچه ها باشد. بنابراین از آموزش نقاشی آتش به کودکان خود غافل نشوید. همچنین می توانید در مسیر افزایش اطلاعات عمومی فرزند خود، زمانی که او درحال کشیدن نقاشی آتش است شما شروع به گفت و گو و انتقال اطلاعاتی در زمینه ی آتش کنید.

می توانید قصه های مربوط به بازی با آتش را برای فرزند خود روایت کنید و او را از این طریق از این بازی های خطرناک منع کنید. همچنین کشیدن نقاشی آتش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه می تواند فواید بسیار زیادی از نظر روحی و عاطفی برای فرزندان شما داشته باشد. از جمله این فواید می توان به افزایش اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. وقتی که فرزند شما نقاشی آتش را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی یا حتی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزاش اعتماد به نفس در کودک می شود و همان طور که می دانید پرورش و تقویت اعتماد به نفس در مسیر شکل گیری شخصیت کودکان، امری بسیار ضروری است. نمونه های دیگر نقاشی را میتوانید در سایت وولک ببنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی تام وجری بسیار ساده کشیده می شود اما بسیار زیبا و طبیعی است. کشیدن نقاشی تام و جری برای کودک بسیار راحت و ساده است و نیازی نیست از والدین خود کمک بگیرد. از آنجایی که کارتون ان برای کودکان بسیار تماشایی و لذت بخش است می توانند با ذوق نقاشی تام و جری را به دیگران نشان دهند و با تشویق نقاشی های بهتری بکشند. نقاشی تام و جری یکی از بهترین نقاشی هایی است که کودکان به کشیدن آن علاقه نشان می دهند. نقاشی تام و جری موجب افزایش خلاقیت و قدرت تخیل کودکان می شود و با کشیدن نقاشی تام و جری اعتماد به نفس کودک رشد می کند. کودک با کشبدن نقاشی تام و جری قدرت تصمیم گیری را فرا میگیرد. همچنینی کشثیدن نقاشی تام و جری می تواند به قدرت تمرکز کودک کمک کند و حرکت چشم و دست را هماهنگ کند. کشیدن نقاشی می تواند باعث اقزایش درک مفاهیم شود و ارتباط اجتماعی کودک را بالا ببرد.

کشیدن نقاشی آکواریم برای کودکان موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود. از آنجایی که کودکان نقاشی های راحت و ساده ای را از ابتدا می کشند، کشیدن یک نقاشی آکواریم که پیچدگی خاص خود را دارد موجب افزایش اعتماد به نفس کودک می شود. کشیدن نقاشی آکواریوم برای کودکان باعث ازایش تمرکز آن ها می شود. همچنین کشیدن آکواریوم با ماهی های رنگارنگ و رنگ آبی آکواریوم نشاط بخش و شادی آور است. برای کشیدن نقاشی آکواریوم می توانید به فرزند خود کمک کنید اما اگر نیازی به کمک نیست بهتر است بگذارید به تنهایی این کار را انجام دهد. حس مستقل بودن به او احساس خوبی می دهد و باعث می شود بتواند کار های خود را به تنهایی انجام دهد و رضایت بیشتری نیز نسبت به نتیجه کشیدن نقاشی آکواریوم خواهد داشت زیرا خودش آن را کشیده است.

کشیدن نقاشی آکواریوم الگوهای زیادی دارد اما می توانید با مشاهده ویدئو و تصاویر نقاشی آکواریوم در وولک به نشانی https://www.voolak.com به راحتی آن را بکشید. برای کشیدن نقاشی آکواریوم می توانید از مدادرنگی استفاده کنید. کشیدن نقاشی آکواریوم در وولک بسیار ساده و راحت است و سختی برای کودک ندارد که نیاز به کمک کسی داشته باشد. شما می توانید خودتان هم این نقاشی را بکشید تا کودک حس بزرگ شدن بگیرد و احساس کند که می تواند از پس کار های خود بر بیاید.

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح نقاشی یخچال یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی یخچال با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند و به دلیل این که می خواهند دنیای اطراف خود را بشناسند شروع به کشیدن نقاشی و نشان دادن افکار ذهنی خود می کنند. به همین دلیل است که شما می توانید با تحلیل و بررسی طرح های رسم شده توسط فرزندتان به بسیار از ویژگی های پنهان شخصیتی او دست یابید. نقاشی یخچال یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از سن بسیار کم می تواند آن را رسم کند و شما می توانید با آموزش نقاشی یخچال به کودک خود نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به او آموزش دهید.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی نان یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی نان خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی نان سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند. برای دیدن نقاشی های بیشتر در وولک می توانید با سایت کودکانه ما، به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com در ارتباط باشید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ترسیم نقاشی ماهی مرکب می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. چرا که به احتمال زیاد کودک شما با حضور در فضا ها و جمع های عمومی درباره ی این سریال و بازی های آن شنیده است. به همین علت شما می توانید با پیشنهاد ترسیم نقاشی ماهی مرکب کودکان خود را به کشیدن نقاشی ترغیب کنید. از آن جایی که کشیدن نقاشی ماهی مرکب یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری تاثیر بسیار زیادی در روند مسیر رشد ذهنی و جسمی کودک شما دارد. می توانید با ترفند هایی مانند انتخاب یک طرح جذاب و هیجان انگیز مانند نقاشی ماهی مرکب، تمایل و اشتیاق فرزند خود را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

برای هیجان انگیز تر کردن کشیدن نقاشی ماهی مرکب می توانید بعد از به اتمام رساندن نقاشی ماهی مرکب توسط فرزند خود، به عنوان جایزه، به ساخت آبنبات های سریال اسکویید گیم بپردازید و با کودک خود مشغول بازی شوید. با این کار انجام بازی های فیزیکی و مفید را نیز در کودک خود افزایش می دهید. از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند و بیش تر وقت خود را با تجهیزات الکترونیکی مانند کنسول های بازی و گوشی های همراه می پردازند، مشغول شدن این کودکان ملقب به نسل شبکه به نقاشی کشیدن و ساخت کاردستی می تواند قدم بسیار بزرگ برای دور کردن آن ها از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باشد.

از جمله مواردی که نقاشی تنگ ماهی یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی تنگ ماهی یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی تنگ ماهی هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. شما عزیزان در سایت وولک می توانید به نقاشی های دیگری که برای کوکانتان آموزنده هستند، دسترسی داشته باشید. با انتخاب نقاشی مورد علاقه کودکتان، او را در رشد مهارت های ذهنی و حرکتی، یاری کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند. در افسانه ها همیشه از اژدهایان زیادی گفته شده و اکثرا با جادو و جادوگران سروکار دارند. این گونه داستان ها و ماجراها برای کودکان بسیار جذاب است و نظر آن ها را جلب می کند در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما می خیواهیم با کشیدن نقاشی اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم کنیم هم به آن ها چیزی یاد دهیم. برای تماشای ویدئوی نقاشی اژدها در وولک همراه ما باشید.

نقاشی میکروفون کاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و کودکانی که سن کمی دارند می توانند آن را به راحتی بکشند و نیاز به کمک بزرگترها ندارند یکی از دلایلی که باعث میشود کودکان اعتماد به نفس بالایی بگیرند کشیدن نقاشی زیبا به تنهایی است و برای این کار می توان با مشاهده ویدئو های آموزشی سایت ولک اعتماد به نفس کودک را افزایش داد. ویدئوی نقاشی میکروفون کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست هزینه های گزاف کلاسهای نقاشی در خارج از خانه را پرداخت کنید یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان به درستی آموزش نمی بینند این است که هزینه های زیادی برای این کلاسها در نظر گرفته شده و والدین از پس پرداخت این هزینه‌ها بر نمی آیند و به همین دلیل سایت وولک به صورت رایگان آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی فضانورد یکی از جالب ترین نقاشی هایی است که می توان گفت تقریبا همه کودکان به ان علاقمند هستند. اکثرا کودکان در جواب اینکه میخواهید چه کاره شوید جواب می دهند: فضانورد. قطعا کشیدن نقاشی فضانورد برای آن ها انگیزه ایجاد می کند و باعث می شود رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا نقاشی فضانورد را باهم تماشا کنیم و به کودکان در خانه بیاموزیم.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

در نگاه اول کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی یکی از کار های سخت برای کودکان محسوب می شود ولی حتی شاید ندانند که کشیدن آن همراه با ویدئوی آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی بسیار راحت تر از حد تصور آن هاست. برای کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی نیازی به تخصص خاصی ندارید و کودک می تواند به راحتی و تنها با تماشای ویدئوی نقاشی دختر کفشدوزکی آن را بکشد.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی کار کاملا راحتی هم نیست و نیاز به آموزش دارد. برای آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. پرداخت هزینه های گزاف کلاس های نقاشی هم برای پدر و مادر ها بسیار زیاد است و هم نظارتی بر آن ندارند اما اگر ویدئوی های آموزش در وولک را تماشا کنید متوجه می شوید که چقدر دیدن آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی در وولک به صورفه تر از کلاس های بیرون از خانه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید با آموزش نقاشی میکروسکوپ کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی میکروسکوپ می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی میکروسکوپ را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی میکروسکوپ باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود.

در انتها زمانی که نقاشی میکروسکوپ اتمام می یابد فرزند شما هنر نقاشی میکروسکوپ خود را به بزرگ تر های خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شود. همچنین اگر بزرگ تر ها از نقاشی میکروسکوپ او انتقاد کنند سبب تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت کودک می شوند. به طور کلی کشیدن نقاشی میکروسکوپ یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر باعث کمک بیشتر به شناخت محیط پیرامون می شود زیرا کودکان همواره درحال شناخت و افزایش آگاهی خود درباره ی محیط اطراف خود هستند.

نقاشی جوجه تیغی یکی از طرح های بسیار هیجان انگیز برای کودکان شما است چرا که به کودکان در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند. کودکان از زمان تولد خود به طور غریزی روحیه ای کنجکاو دارند و همواره در تلاش اند تا محیط پیرامون خود را بهتر و بیشتر بشناسند. بنابراین هرگونه سرگرمی و فعالیتی که به آن ها در این مسیر کمک کند، برایشان بسیار جذاب خواهد بود. همچنین بهتر است بدانید کشیدن نقاشی جوجه تیغی یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد شخصیتی کودکان دارد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما در حال کشیدن نقاشی جوجه تیغی است باید رنگ ها و الگو های مورد نظر خود را انتخاب کند تا به طرح نهایی برسد و این حین قدرت تصمیم گیری در فرزند شما تقویت می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی هدیه برای کودکانی که به دریا علاقه دارند می تواند جذاب باشد. همچنین پدر و مادر ها می توانند هنگامی که کودکشان به کشیدن نقاشی هدیه مشغول است با او شعر ها و قصه هایی مربوط به هدیه دادن و کادو گرفتن را بخوانند و از این راه اطلاعات بیشتری را به کودک خود منتقل کنند. همچنین نقاشی هدیه می تواند فوایدی برای شخصیت کودک شما نیز داشته باشد. زمانی که کودک نقاشی هدیه خود را به اتمام می رساند درواقع کاری را به تنهایی به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در فرزند شما می شود. همین الان نقاشی هدیه را به کودک خود آموزش دهید! نقاشی یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است. از گذشته تا به امروز سرگرمی ها و بازی های بچه ها دچار تغییر و تحول زیادی شده است و این تغییر و تحول به علت تغییر سبک زندگی و شهر نشینی است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ی کودکان به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ حفظ شده است. اکثر کودکان امروزی به سپری کردن وقت خود با تجهیزات الکترونیکی به خصوص کنسول های بازی علاقه دارند.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی ترن هوایی است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی ترن هوایی می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی ترن هوایی خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی ترن هوایی او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود.

نقاشی یکی از سرگرمی ها و بازی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز کودکان به طور غریزی به انجام آن علاقه داشته اند. همواره کودکان از در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ لذت می برند و به همین دلایل است که نقاشی درمانی یکی از روش های نوین روان درمانی است که در کودکان تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد. برای کسب یک تجربه خوب از این روش می توانید با نقاشی های کودکانه وولک همراه باشید!

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()