نوشته شده توسط : radin

 

 

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار راحت و سالم است که از سن بسیار کم برای کودکان جذاب است. شما می توانید با استفاده از هنر نقاشی کشیدن نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به کودکان خود آموزش دهید. می توانید با انتخاب طرح های جذاب که با سلیقه و علایق کودک شما تطابق داشته باشد مانند نقاشی کیک می تواند علاقه ی کودک شما را به نقاشی کشیدن چند برابر کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی کیک یا هر طرح دیگری می کند قدرت تصمیم گیری را در خود افزایش می دهد زیرا او باید رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. همچنین کودک شما با کشیدن نقاشی کیک با انواع الگو ها، اشکال، رنگ ها و … از سن بسیار کم آشنا می شود. فرزند شما قبل از این که شروع به کشیدن نقاشی کیک کند ابتدا الگو و طرح نقاشی کیک را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود.

 

نقاشی کشیدن یکی از تفریحات سالمی است که اکثر کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. شما با انتخاب طرح های جذاب  نقاشی کودکانه مانند نقاشی موش می توانید علاقه ی فرزندان خود را به کشیدن نقاشی بسیار بیشتر کنید زیرا یک طرح جذاب که مطابق سلیقه و علاقه ی کودک شما باشد، تمایل کودک را برای کشیدن آن طرح بیشتر خواهد کرد. نقاشی موش یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا اکثر اوقات بچه ها از کودکی علاقه ی زیادی به حیوانات دارند. به خصوص اگر خانواده ی آن ها حیوان خانگی داشته باشد. کارتون ها و انیمیشن های بسیار زیادی با طرح و نقش اصلی موش ساخته شده اند که کودکان به آن ها علاقه ی بسیار زیادی نشان داده اند بنابراین به نقاشی موش نیز علاقه ی زیادی نشان خواهند داد. شما با آموزش طرح نقاشی موش به کودک می توانید فرزند خود از فواید کشیدن نقاشی که هم بر روح و هم بر جسم کودکان تاثیر دارد، بهره مند کنید.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی مثل وولک است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پوکمون می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پوکمون یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پوکمونهیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پوکمون می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پوکمونخود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پوکمون به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

پدر و مادر ها می توانند با ترفند هایی ساده، تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن را در آن ها تقویت کنند. یکی از ترفند های افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب و هیجان انگیز که به سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد و با روحیات آن ها سازگار باشد برای فرزندان خود انتخاب کنید. به عنوان مثال کودکی خوش خوراک است و از غذا خوردن لذت می برد، طرح و آموزش نقاشی شام می تواند برای او بسیار هیجان انگیز باشد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی شام باید طرح نهایی نقاشی شام را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی شام با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی شام خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی شام او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی شام به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. در وولک بیش از 200 نقاشی کودکانه وجود دارد، که با هر یک از ان ها می توانید نکات زیادی را به کودکان یاد دهید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی تاکسی می تواند نمونه ای برای یادگیری شغل راننده تاکسی و استفاده از تاکسی باشد. نقاشی تاکسی بسیار ساده است و به راحتی کشیده می شود و می توانند خودشان آن را بکشند. معمولا چون تاکسی ها زرد هستند کودکان از رنگ زرد برای کشیدن نقاشی تاکسی استفاده می کنند و رنگ زرد هم برای کودکان نشاط آور است. نقاشی تاکسی زرد باعث می شود کودکان یاد بگیرند چگونه از وسایل نقلیه استفاده کنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاکسی احترام بگذراند. نقاشی تاکسی میتواند مزایای بسیاری برای کودکان و همچنین ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشی تاکسی در وولک به صورت ویدئویی درحال پخش است و می توانید از این راه آموزش هایی نیز در رابطه با مشاغل به فرزندتان بدهید. نقاشی تاکسی زرد که رنگ جذاب هم دارد می تواند سوژه خوبی برای نقاشی کودکان باشد. نقاشی تاکسی می تواند مزیت های تربیت برای شما و فرزندتان داشته باشد که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد.

مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست و برای قدردانی از مادران معمولا روز مادر یکی از مناسب ترین زمان هاست و می توان بهترین هدیه را به مادر داد. نقاشی در مورد روز مادر می تواند بهترین گزینه باشد تا کودکان مادرشان را شاد و خوشحال کنند. نقاشی روز مادر اگر از طرف فرزندان به مادر هدیه داده شود بسیار جذاب و خوشحال کننده است و می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد، شاد کند و دغدغه های ماردان را کاهش دهد. نقاثی برای روز مادر می تواند دغدغه های مادر را کمی کاهش دهد و او را کمک کند.

نقاشی روز مادر که در وولک پخش می شود بسیار ساده است و لازم نیس کودک از کسی کمک بگیرد و به راحتی و تنهایی می تواند نقاشی کند. نقاشی کودکانه روز مادر با ماژیک و مداد رنگی و گاهی اوقات با آبرنگ کشیده می شود. نقاشی در مورد روز مادر می تواند همراه با کارتپستال یا هدیه ای دیگر باشد و به کمک پدر یا بزرگتر ها توسط کودک کشیده شود و در نهایت هدیه داده شود. کودکان ذوق بسیاری برای هدیه دادن به مادرشان نشان می دهند و اگر خوشحالی مادرشان را ببینند، در نهایت موجب شادی و خوشحالی خودشان می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی تاج که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی تاج به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی تاج یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

طرح نقاشی السا که از انیمیشن محبوب کودکان الهام گرفته شده است، می تواند طرحی هیجان انگیز برای کودکان باشد و اشتیاق و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد. همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی السا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی السا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی السا کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

تمامی این نقاشی ها را به همراه نکات آموزنده و انبوهی از سرگرمی های دیگر در وولک ببینید. وولک یک وبسایت تخصصی کودکان است که در آن می توانید به هر آن چیزی که برای رشد و سرگرمی و تربیت کودکان خود نیاز دارید، دسترسی داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

زنبور یکی از حشراتی است که نقاشی آن یا شخصیت کارتونی آن برای کودکان جذابیت زیادی دارد و برای کشیدن نقاشی آن معمولا وقت می گذارند. برای اینکه بتوانند راحت تر نقاشی زنبور عسل را بکشند می توانند به بخش کاردستی های وولک مراجعه کنند و نقاشی زنبور عسل به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است. کشیدن نقاشی زنبور عسل در وولک بسیار ساده توضیح داده شده، گاهی کشیدن یک نقاشی برای کودکان بسیار سخت است و گاهی لازم است پدر و مادر به آن ها کمک کنند یا از ابتدا همه چیز را به ان ها آموزش دهید تا بتوانند به بهترین شکل ممکن نقاشی را بکشند. اما نقاشی زنبور اگر به صورت زنبور واقعی کشیده شود، بدرد کودکان نمی خورد و حس شادی و نشاط به آن ها دست نمی دهد. اما کشیدن نقاشی زنبور عسل که در وولک در حال پخش است برای کودکان بسیار مناسب است.

نقاشی مریدا به صورت کاملا ساده کشیده می شود و برای کشیدن آن نیازی به کمک دیگران نیست و کودک به راحتی می تواند نقاشی مریدا را بکشد. نقاشی مریدا بسیار زیباست و کاملا هم طبیعی جلوه می کند. همین جلوه طبیعی ان باعث می شود تا کودکان از کشیدن و دیدن نتیجه نقاشی مریدا لذت ببرند. کشیدن نقاشی مریدا کاملا جذاب و دیدنی است و کودک می تواند آن را به دیگران هدیه دهد و با تشویق دیگران هم نشاط و اعتماد بنفس زیادی کسب کند.

نقاشی مریدا به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است و نتایج مثبتی نیز دارد. یکی از نتایجی که ویدئوی نقاشی مریدا می تواند داشته باشد، کم شدن هزینه های کلاس نقاشی است و حتی لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید و با تماشای ویدئوی نقاشی مریدا کودک شما یک نقاشی کودکانه را به صورت کامل آموخته و می تواند به بهترین شکل آن را بکشد.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

از مهم ترین فواید نقاشی در مسیر رشید شخصیتی کودکان می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. همان طور که به احتمال زیاد می دانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین به میزان وجود اعتماد به نفس در کودکان باید توجه ویژه شود تا در بزرگسالی اختلالات متفاوت در شخصیت آن ها بروز نکند. زمانی که کودک شما نقاشی اتوبوس خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر به افزایش تقویت اعتماد به نفس او کمک می کند. در واقع در تمام صفحات سایت وولک سرکرمی های متنوعی برای کودکان وجود دارد که انجام آن بسیار برای آنها مفید است.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی اتوبوس یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی اتوبوس خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی اتوبوس سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند

کودکان امروزی ملقب به نسل شبکه هستند بنابراین برای جذب کردن آن ها به انجام بازی ها و سرگرمی هایی مانند کشیدن نقاشی پری یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر باید ترفند های هوشمندانه ای را به کار ببرید. یکی از راحت ترین راه ها برای افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب که به سلایق و علایق کودکان نزدیک باشد و با روحیات آن ها همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. کشیدن نقاشی پری یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر های متفاوت رشد کودکان مانند مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی دارد.

کودکانی که از سن پایین مشغول کشیدن نقاشی پری یا طرح های ناشناخته و بدون فکر می شوند در واقع از نقاشی کشیدن برای بیان احساسات خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های ینهان شخصیتی آن ها پی برد. زمانی که کودک نقاشی پری خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. با آموزش نقاشی پری به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اما علاوه بر روان درمانی نقاشی کشیدن فواید دیگری برای کودکان شما نیز دارد. نقاشی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان نیز محسوب می شود. به عنوان مثال زمانی که شما نقاشی روباه را به فرزندان خود آموزش می دهید درواقع در حال آشنا کردن فرزندان خود با حیوان روباه هستید. همچنین می توانید زمانی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی روباه است، شعر ها یا قصه های مربوط به روباه را برای او بخوانید. اینگونه اطلاعاتی که شما درباره ی روبان و سایر حیوانات به کودک خود منتقل می کنید بهتر در ذهن او باقی می مانند.

آموزش غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی روباه همراه باشد، بی شک تاثیر بسیار مطلوبی بر روی یادگیری کودک شما خواهد گذاشت. همچنین کشیدن نقاشی روباه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. رشدی که سایت وولک برای آن تلاش میکند. به عنوان مثال زمانی که کودک مشغول کشیدن نقاشی روباه خود می شود باید چندین الگو، طرح و رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی نقاشی روباه برسد. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک از سن بسیار کم می شود. همچنین کودک زمانی که نقاشی روباه خود را به اتمام می رساند، این به پایان رساندن باعث تقویت اعتماد ب نفس در او نیز می شود.

تحقیقات روانشناسان و درمانگر های متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها یا بازی و سرگرمی هایی که به کار های هنری مربوط می شود مانند ترسیم نقاشی دوچرخه، در آینده افرادی خلاق تر و باهوش تری خواهند بود.

انجام فعالیت هایی مانند کشیدن نقاشی دوچرخه باعث می شود تا ذهن و خلاقیت فرزند شما به چالش کشیده شود و این کار باعث می شود تا کودک شما بیش تر فکر کند و این کار باعث می شود تا او فردی خلاق تر و باهوش تر شود. البته نقاشی کشیدن علاوه بر این که به رشد هوش و خلاقیت کودک شما کمک می کند خاصیت درمانی نیز دارد. به عنوان مثال اگر کودک شما از دوچرخه سواری می ترسد، می توانید با آموزش نقاشی دوچرخه به او و خواندن شعر ها و قصه های مربوط به دوچرخه در عین حال که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی دوچرخه است،َ به طور غیرمستقیم روی ترس او کار کنید و از میزان اضطراب کودک بکاهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اما از بحث نقاشی درمانی که گذر کنیم نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی نیز برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هویج به کودک خود می توانید در مسیر رشد عاطفی، جسمی و ذهنی کودک خود بسیار تاثیر گذار باشید. کشیدن نقاشی کیوی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودک شما کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در خود تقویت کند؛ زیرا همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین در کودکی پدر و مادر ها می توانند با راه های ساده مانند آموزش نقاشی هویج یا طرح های کودکانه ی دیگر کودکی با شخصیتی بهتر پرورش دهند.

از جمله ویژگی های مثبت شخصیتی که با کشیدن نقاشی هویج در کودک تقویت می شود می توان به افزایش و تقویت قدرت اعتماد به نفس، افزایش قدرت خیال پردازی و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان اشاره کرد. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی هویج با رنگ های جدید مانند نارنجی و غیره و بسیاری از الگو ها و طرح های جدید آشنا می شود و از این راه شناخت بهتری از محیط پیرامون خود پیدا می کند.

نقاشی از گذشته تا به حال یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان بوده است و حتی با تغییر سبک زندگی بزرگ تر ها، علاقه ی کودکان نسبت به در دست گرفتن قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر متفاوت دیگر و کشیدن مداد بر روی کاغذ کم نشده است. کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست خود می گیرند و بدون فکر شروع به کشیدن الگو ها و طرح های ناشناخته بر روی کاغذ می کنند. بسیاری از درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک به منظور کشف استعداد های پنهان کودکان و شناختن ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها از بررسی نقاشی های آن ها کمک می گیرند.

شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی متفاوت حتی طرح های نقاشی میوه مانند نقاشی کیوی، از راه غیرمستقیم شروع به آشنا کردن فرزندان خود با میوه ها و رنگ های متفاوت کنید. نقاشی هایی که در آدرس https://www.voolak.com/ هستند خیلی مناسب کودک هستند. کودک شماه نگام ترسیم نقاشی کیوی با رنگ های سبز، مشکی، قهوه ای و بسیار از رنگ های هیجان انگیز دیگر و الگو های متفاوت مانند دایره و بیضی آشنا خواهد شد. کودکان به طور مداوم درحال شناخت محیط اطراف خود هستند بنابراین شناخت بیشتر رنگ ها و طرح های جدید برای آن ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح نقاشی سونیک کارکتری جذاب برای دختر بچه ها و پسر بچه ها است. بنابراین نقاشی سونیک نیز می تواند برای کودکان شما بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و یکی از راهکار هایی که می توانید کودکان خود را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید انتخاب یک طرح مناسب و مطابق با سلایق کودکتان است. بنابراین باید با سلایق و علایق کودکان خود آشنا باشید تا بتوانید طرحی مناسب برای آن ها انتخاب کنید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی سونیک را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی سونیک یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی سونیک برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است به همین دلیل است که کارشناسان سایت وولک نقاشی های ساده و کاربردی را در این سایت قرار داده اند.

به همین دلیل است که درمانگران و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی دقیق نقاشی های کودکان می توانید به اطلاعات زیادی درباره ی ویژگی های شخصیتی پنهان و استعداد های پنهان آن ها دست پیدا کنید. روانشناسان امروزه از روش نقاشی درمانی به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه و روش های نوین در علم روان درمانی نام می برند. شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی ضبط صوت کودکان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

طرح نقاشی ضبط صوت می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد چرا که کودکان به طور غریزی کنجکاو هستند و فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند برایشان جذاب خواهد بود. کودک شما با کشیدن نقاشی ضبط صوت با شی یا اشیا جدیدی آشنا می شود و این امر برای او بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی ضبط صوت خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رساند است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب کودکانه مانند نقاشی ضبط صوت می توانید فرزندان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها تقویت کنید و افزایش دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد. سایر فواید و نکات مربوط به نقاشی را میتوانید در وبسایت وولک ببینید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()