نوشته شده توسط : radin

۱. از نظر میزان فروش جهانی

در ابتدا باید گفت که دوربین هایک ویژن ، جزو پرفروش ترین برندهای جهان هستند. در مقایسه این مطلب هایک ویژن بهتر است، در حقیقت هایک ویژن رتبه ۱ فروش جهانی در سال ۲۰۱۷ با فروش ۴.۳۷۱ میلیون دلار و داهوا رتبه ۲ فروش با رقم ۲.۶۸۰ میلیون دلار دارد. به طور کلی هایک ویژن در برخی از محصولات و خدمات خود نسبت به داهوا دارای کیفیت بالاتری است. همچنین هایک ویژن در فروش دوربین های IP پیشتاز بوده و ۱۷% از سهم فروش بازار جهانی این محصولات را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرده است. این رقم برای داهوا ۵.۵ درصد تخمین زده شده است.

۲. از نظر کیفیت ساخت

برند هایک ویژن در چند سال گذشته با ارائه کیفیت بالا در ساخت محصولات خود، باعث تغییر نگرش نسبت به برندهای چینی در سطح جهانی شده اند. در بررسی کیفیت برند هایک ویژن متوجه می شویم که کیفیت ساخت و همچنین کیفیت تصویر برند هایک ویژن در محصولات مشابه ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به بقیه رقبا بالاتر است.

۳. از نظر رزومه کاری

در مقایسه این موضوع که هایک ویژن بهتر است شکی نیست، زمانی که موضوع رزومه کاری مطرح می شود، این بار نیز هایک ویژن با توجه به فروش تقریبا دو برابری نسبت به رقبا خود برخوردار است. هایک ویژن در مناطق بیشتری در جهان نصب شده و همچنین در مراکز مختلف اداری، تجاری از جمله سازمان ها، بانک ها، فرودگاه های بزرگ و … که از درجه امنیت بالاتری برخوردار اند، مورد استفاده قرار گرفته است.

۴. از لحاظ قیمت

با توجه به موارد ذکر شده برند هایک ویژن در اکثر محصولات مشابه به صورت تقریبی معمولا ۱۰ الی ۲۰ درصد گران تر می باشد. برای افرادی که قیمت برای آنها در اولویت است برند های دیگر انتخاب مناسب تری است. ولی در صورتی که در کنار قیمت تمام شده کیفیت محصول نیز برایتان حائز اهمیت است برند هایک ویژن به شما توصیه می شود.

دزدگیر اماکن

دزدگیراماکن وسیله ایست برای اعلام سرقت از اماکن شما که حتی بدون کابل هم قابل نصب است.انواع و مدل های مختلفی از دزدگیراماکن در بازار موجود است، اما درکل ساختار همه آن ها شبیه به هم است.یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند.و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.

دوربین مارکت ارائه دهنده بهترین محصولات امنیتی است و شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت ها به سایت آن مراجعه کنید .

 


:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد. دزدگیر اماکن وسیله‌ای است که به کمک سنسورهای حرکتی نصب‌شده در اماکن مختلف می‌تواند هرگونه حرکت غیرقانونی در زمان‌های تعطیلی فروشگاه و یا سفر را از طریق تماس و یا پیامک به شما اطلاع داده و با کشیدن آژیر بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور کند.

دوربین خودرو

دوربین خودرو از یک الی دو لنز تشکیل شده‌است که می‌توانید در هر مکانی از خودرو خود نصب کنید. این دوربین‌ها کاربرد‌های مختلفی دارند اما مهم‌ترین کار این دوربین‌ها، فیلم‌برداری از جلو، عقب و داخل کابین خودرو شما می‌باشد که با این دوربین‌ها میتوانید تمامی وقایع اطراف خودرو خود را ضبط کنید. حتی در بعضی از مدل‌ها می‌توانید تصاویر را بصورت آنلاین بر روی گوشی خود مشاهده کنید و از سلامت خودرو خود و اطراف آن مطلع شوید. از آن جایی که در بعضی مدل‌ها چندین لنز وجود دارد، می‌توانید هر لنز را در مکان خاصی از خودرو نصب کنید. با توجه به نیاز شما دوربین‌های خودرو می‌توانند کاربرد‌های بیشماری داشته باشند.

دورین مدار بسته

دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می کند. این دوربین ها می توانند دوربین فیلمبرداری باشند و یا دیجیتال! Walter Bruch مخترع دوربین مداربسته بود. هدف اصلی دوربین مداربسته گرفتن نور و تبدیل آن به سیگنال ویدئویی است. زیربنای دوربین مداربسته یک سنسور CCD است. CCD نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل کرده و سپس پردازش سیگنال این سیگنال الکتریکی را به سیگنال ویدئویی تبدیل می کند که می تواند روی صفحه ضبط یا نمایش داده شود. دوربین های ویدئویی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال ، بدین معنا که آنها بر اساس ارسال سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال به یک دستگاه ذخیره سازی مانند ضبط صوت تصویری یا رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ کار می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برای خواندن داستان خرگوش و لاک پشت به وبسایت وولک مراجعه کنید . همچنین در وبسایت وولک می توانید با مهد کودک های مختلف کشور مثل مهد کودک تبریز ، مهد کودک تهران ، مهد کودک کرمان و ... آشنا شوید . وولک دنیای کودکان است و برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز برنامه های جدیدی در نظر می گیرد . آشنای با مهد کودک ها ، ویدئوی نقاشی و کاردستی ، بازی ، قصه و کارتون ، شعر و ترانه و همچنین لالایی های مادرانه که همگی برای تربیت فرزندانتان طراحی شده اند .

روزی روزگاری در دشت سبز و زیبایی، حیوان های زیادی زندگی می کردند. در میان آنها خرگوشی بود که فکر می کرد از همه باهوش تر و زرنگ تر استروزی از روزها وقتی حیوان ها، سرگرم بازی بودند خرگوش گفت این بازی ها وقت تلف کردن است . بیایید با هم مسابقه بدهیم ، چه کسی حاضر است با من مسابقه بدهد.لاک پشت که می دانست خرگوش خیلی مغرور و خودخواه شده است گفت من حاضرم .از این حرف لاک پشت ، خرگوش به خنده افتاد، حیوان هایی که آنجا بودند از حرف لاک پشت خنده شان گرفت . چون می دانستند که خرگوش خیلی تند می دود و لاک پشت خیلی آهسته.روباه به لاک پشت گفت مطمئن هستی که می توانی با خرگوش مسابقه بدهی. لاک پشت گفت بله مطمئن هستم. روباه گفت خب از اینجا شروع کنید هر که زودتر به درخت بالای تپه برسد برنده است. حاضرید؟ خرگوش که آماده ایستاده بود با چند پرش بلند از آنجا دور شد. لاک پشت هم شروع کرد به دویدن. اما قدم های او کوتاه بود و خیلی کند راه می رفت. روباه، سنجاب و دیگر حیوان ها گفتند تندتر برو لاک پشت. اینطوری می خوای مسابقه بدهی ، زود باش . ببین خرگوش به کجا رسیده .... برای خواندن ادامه داستان با وولک همراه باشید



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با توجه به این مورد که کار عمده و اصلی ردیاب خودرو جلوگیری از سرقت خودرو و اطلاع یافتن از موقعیت جغرافیایی خاصی است که اتومبیل شما در آن قرار گرفته است، اما ردیاب‌هایی که امروزه در بازار قرار دارند نسبت به گذشته تغییرات اساسی کرده‌اند و آپشن‌ها و امکانات بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • دارای فرستنده و گیرنده هستند.
  • لحظه به لحظه می‌توان اتومبیل را ردیابی کرد.
  • سیستم تهویه هوای اتومبیل را می‌توان از بیرون تنظیم کرد.
  • روشن و یا خاموش کردن اتومبیل به کمک آن امکان پذیر است.
  • این ردیاب‌ها قابلیتی دارند که می‌توان به کمک آن‌ها هر گفتمان و سروصدایی که داخل خودرو اتفاق می‌افتد را شنید.
  • ردیاب خودرو اطلاعاتی از اطراف خودرو مانند مراکز خرید و درمانی و.. را در اختیار شما خواهد گذاشت.
  • می‌توان درب‌ها را به هنگام سرقت قفل نمود.
  • در صورت تکان خوردن خودرو، در همان لحظه روی تلفن همراه شما آلارم هشدار فرستاده می‌شود.
  • با استفاده از سنسور می‌توان میزان سوخت، تغییر دما و وزن را بررسی نمود.
  • در صورت سرقت خودرو نقاط توقف و آدرس محل توقف به صورت پیامکی به صاحب خودرو اطلاع داده می‌شود.

آیا یو پی اس یرای دستگاه ردیاب خودرو مناسب است ؟

باید گفت که باتری ماشین جایگزین یو پی اس است زیرا یو پی اس در صورت قطع شدن برق شهری کار می کند و بای لوازم خانگی و اداری مناسب تر است تا برای داخل خودرو . اما می توانید برای استفاده های دیگر مخصوصا در زمان قطع شدن برق یو پی اس بخرید. برای مشاهده قیمت UPS به دوربین مارکن مراجعه کنید .

برای خرید دوربین مدار بسته ، ردیاب خودرو و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . همچنین می توانید با مشاورین دوربین مارکت تماس حاصل فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وولک یکی از پرطرفدار ترین سایت ها برای کودکان ات که در آن قصه کودکانه جدید گفت می شود البته همراه با متن . علاوه بر این از کودکان شما می خواهد تا نتیجه خود ازقصه را برایشان ارسال کند و به همین روش کودکانتان از لحاظ رفتاری و تربیتی با گوش دادن به قصه های جدید سرگرم می شوند و چیز های جدید یاد می گیرند . قصه صوتی شنل قرمزی از جمله قصه هایی است که نتیجه گیری اخلاقی برای کودکان دارد . چند نفر از کادکانی که در مهد کودک ساری بودند برای ما خلاصه ای از اینن داستان را ارسال کردند که برای خواندن ادامه آن باید به سایت وولک مراجعه فرمایید .

یک دختری در جنگل همراه مادرش زندگی می کرد و به خاطر  شنل قشنگی قرمزی که داشت  به دختر کوچولو می گفتند شنل قرمزی . یک روز مادر بزرگ اش مریض شد و مادر شنل قرمزی کار زیادی داشت ونتوانستبه مادر بزرگ سری بزند مادرشنل قرمزی فکری کرد و گفت من خوراکی ها را آماده می کنم وتو اینهارا برای مادربزرگت ببر  و شنل قرمزی گفت باشه سبد و شنل اش را برداشت خدا حافظی کرد و رفت.یکدفه شنل قرمزی نگاهش به گل های قشنگ افتاد وگل ها را چید وخواست بره که آقا گرگه سر راهش رو گرفت آقا گرگ گفت:با این عجله کجا می ری؟ توی دستت چیست؟ شنل قرمزی باترس گفت:خوارکی.می خواهم ببرمشان به خانه مادر بزر گ ام.آقا گر گ یک نقشه سرش افتاد وگفت باشه.ترس نمی خواهم تو را بخورم. برو  . گرگه باخودش فکرکرد گفت خب من خانه ی مادر بزر گ شنل قرمزی می دانم کجا است الان زود میروم  به خانه ی مادر بزرگ حرکت کرد سمت خانه رسید و در زد مادر بزرگ گفت:شنل قرمزی بیا در باز است بیا بفرما نوه ی قشنگم بیا تو و آقا گرگ پرید و مار بزرگ را خورد و سریع رفت لباس های مادر بزرگ راپوشید و بعد از چند دقیقه شنل قرمزی امد و ... برای خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه  فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 69 70 71 72 73 ... 74 صفحه بعد