فرآیند تولید کاغذ سنگی
نوشته شده توسط : radin

تهیه پلیتمواد اولیه در کارخانه خط تولید کاغذ سنگی در مخزن مخصوص با هم مخلوط شده توسط نوار نقاله وارد منبع تغذیه پیچه می شود. بعد وارد اکسترودر شده و به صفحه متحرک هیدورلیکی انتقال می یابند. در این مرحله Did head برش می خورد و به غربال وایبرتور ارسال شده و به قسمت بسته بندی منتقل می شود.

  • تهیه کاغذپلیت ها به منبع تغذیه تزریق شده وارد اکسترودر می شوند. پلیت ها بوسیله حرارت ذوب می گردند. مواد مذاب شده توسط دستگاه کلندر به صورت ورق خارج شده و از میان غلتک و رول برای یکنواخت شدن عبور می کنند. سپس توسط رول های کششی کشیده می شوند تا به ضخامت مورد نظر برسند. ضخامت توسط سنسور کنترل می شود. بعد سط ورقه توسط خنک کننده سرد شده در قسمت بعدی لبه های اضافه و کناره های ورق ها تمیزکاری شده و به صورت رول ورق برای انبارش بسته بندی می شوند.

کاغذ های معدنی موجود در کشور بسیار به صرفه تر از کاغذهای گلاسه موجود در بازار می باشد و قیمت بسیار خوب و منصفانه ای دارد. نکته ای که جالب است بدانید کاغذ سنگی زمانی که تحت اشعه ماوراء نور خورشید قرار میگیرد این قابلیت را دارد که به طبیعت باز گردد و علاوه بر این خاصیت بازیافت مجدد و مبدل شدن به کاغذ سنگی را دارا می باشد. کاغذ سنگی در گرمهای متفاوتی موجود است و ضخامت های آن از ۱۵۰ تا ۴۰۰ میکرون می باشد که از این کاغذ در تهیه لیبلهای چسب دار در سایزهای متفاوت استفاده میشود و بسیار بهینه می باشد به دلیل قیمت کاغذ سنگی و چسبندگی بالای آن و نیز ضد آب بودن آن. گرمهای پایین این کاغذها برای استفاده روزمره مانند بسته بندی های غذایی می باشد .گرمهای متوسط این کاغذهای سنگی مورد استفاده امور چاپی مانند جلد کتابها نقشه ها و… می باشد.  امروزه فروش کاغذ سنگی  بسیار در حال رشد و توصعه می باشد و این موضوع باعث افتخاری بی حد و اندازه است چون کشورمان پیش به سوی استفاده از تولید داخلی رو به جلو و آینده ای بسیار روشن در زمیه تولید کاغذ های سنگی و فروش کاغذهای سنگی در حرکت است. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان در زمینه تولید کاغذ سنگی به شما مشاوره می دهد .





:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: