اهمیت خرید سیستم امنیتی
نوشته شده توسط : radin

مزایای دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین های آنالوگ که برای انتقالتصاویر به کابل ها نیاز دارند این اطلاعات را از طریق شیکه اینترنت جابجا می کنند . دوربین تحت شبکه این قابلیت را دارد تا صدای دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند. به نوعی دوربین مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارد تا مانند یک تلفت همراه عمل نماید. (به طور مثال مدیر مجموعه می تواند از طریق دوربین های آی پی با کارکنان ارتباط برقرار کند) استفاده از شبکه های اینترنتی از جمله وایفای و شبکه های موبایلی یکی از ویژگی های مهم دورین مداربسته تحت شبکه است. هوش مصنوعی یکی ز مهم ترین ویزگی های دوربین تحت شبکه است . این ویژگی در برخی از موارد به کاربرکمک می کند تا برخی از فرایند های شناسایی را به کمک سیستم های هوشمند به انجام رساند. انتقال داده ها در دوربین تحت شبکه از طریق پروتکل های WPA یا WPA2, TKIP یا  AES انجام میشود که این ویژگی باعث می شود تا این دوربین ها بتوانند امنیت بسیار خوبی را از طریق شبکه برای کاربران خود فراهم نمایند. این دوربین ها انتقال برق و تصویر را تنها با یک کابل که از تکنولوژی Power over Ethernet  (PoE)  استفاده میکند به انجام می رساند.

مزایای برق اضطراری

  • زمان تاخیر بین جایگزینی سیستم اولیه که برق شهریست و سسیستم ثانویه بسیار مهم است. اگر این زمان از چند میلی ثانیه (20 ( msتجاوز کند، سیستم های کامپیوتری، ریست می‌شوند و اطلاعات لحظه ای آنها از دست می‌رود.
  • ولتاژ سیستم برق اضطراری بسیار مهم است که باید نزدیک به برق شهری باشد. حد اقل 180 ولت و حد اکثر 240 ولت
    بیشتر از این مقدار را بالا زدگی ولتاژ و کمتر از این مقدار را پایین زدگی ولتاژ می‌گویند.
  • فرکانس سیستم برق اضطراری باید شبیه به برق شهری باشد که 50 هرتز است. تغییر در فرکانس از درصدی مشخص اگر بیشتر شود، کارکرد برخی لوازم مخصوصاً موتورهای الکتریکی، مختل می‌شود.
  • شکل موج ولتاژ خروجی سیستم برق اضطراری میبایستی سینوسی یا حداقل نزدیک به سینوسی، مثلا شبه سینوسی باشد. شکل موج ولتاژ خروجی بسیار مهم است… موتورهای الکتریکی با موج سینوسی کار می‌کنند و اگر موج مربعی باشد، حرکتشان مختل شده و یا داغ می‌شوند.
  • تامین توان و جریان مورد نیاز باید به نحوی باشد که بتواند همه مصرف کننده های متصل به سیستم برق اضطراری را تامین کند.

شما برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته و برق اضطراری می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 

 




:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: