داستان کودکانه کوتاه
نوشته شده توسط : radin

در مهد کودک ها و مدارس پایه های ابتدایی بسیاری از سرگرمی ها مانند سشاخت کار دستی ها متفاوت، خواند سرود های کودکانه، کشیدن نقاشی، خواندن داستان کودکانه کوتاه یا تماشای کارتون کودکانه رواج دارد. این سرگرمی ها جز سرگرمی هایی هستند که مربیان یا حتی والدین با استفاده از آن ها می توانند نکات بسیار آموزنده ای را به فرزندان خود آموزش دهند.

ترانه کودکانه فارسی یکی از سرگرمی های بسیار تاثیرگذار و آموزنده برای کودکان است که بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود علاقه به یاد دادن انواع ترانه های کودکانه به فرزند خود دارند. کودک سعی می کند تا متن ترانه ی مورد نظر را حفظ کند و برای والدین خود بخواند. اینو امر باعث افزایش اعتماد به نفس در رشد شخصیتی کودک شما می شود. شما با دسترسی به انواع ترانه های کودکانه به وسیله اینترنت و ابزارات الکترونیکی می توانید کمک بسیار زیادی به افزایش اعتماد به نفس در کودک خود شوید.

تماشای کارتون کودکانه نیز فواید بسیاری بر روی کودکان دارد و یکی از مهم ترین و آسان ترین راه های آموزش زبان به کودکان استفاده از کارتون های کودکانه با زبان اصلی است. کودکان در سن کم توانایی یاد گیری زبان بسیار بالاتری نسبت به بزرگسالان دارد و همین امر باعث شده است تا والدین از سن بسیار کم کودک خود به آموزش زبان به فرزندان خود بپردازند. اکثر کارتون ها نکات آموزنده ی رفتاری بسیار زیادی را به کودک شما می آموزند و بچه های امروزی نیز علاقه ی بسیار زیادی به تماشای انواع انیمیشن با داستان های متنوع و جذاب دارند. در مهد کودک ها نیز در بسیاری از مواقع برای کودکان کارتون ها متفاوت پخش می کنند و به صورت جمعی به نقد و بررسی کارتون می پردازند تا مطمئن شوند کودک شما نکات آموزنده ی کارتون مورد نظر را یاد گرفته است.

 




:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: