دوربین داهوا HFW1500TP
نوشته شده توسط : radin

 

دوربین داهوا 1200EMP-A

اگه قصد خرید دوربین مداربسته با تکنولوژی HDCVI  برای خانه و محل کار خودتون ( شرکت ، کارخونه ، کارگاه و … ) یا هر مکان عمومی دیگه ای مثل پارکینگ ، بیمارستان ، کتابخونه یا ارگان ها و نهاد های نظامی مثل پادگان ها و انبار ها دارید، دوربین داهوا 1200EMP-A  مناسب ترین انتخاب برای شماست .

دوربین داهوا ۱۲۰۰EMP-A دارای قابلیت های زیادی است :

۱- دوربین داهوا ۱۲۰۰EMP-A ، دارای تکنولوژی HDCVI  هست.

۲- این دوربین لنز ثابت با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی داره.

۳- جنس بدنه اون فلزی هست.

۴- این دوربین دارای قابلیت HLC و BLC هست.

۵- دارای درجه حفاظت IP67 هست.

دوربین داهوا HFW1500TP

دوربین داهواHFW1500TP  یک دوربین 5 مگاپیکسلی با برد دید در شب 30 متر می باشد.دوربین بالت 1500TP یکی از پرفروش ترین دوربین های 5 مگ داهوا می باشد که به دلیل وضوح بالای تصویر و همچنین استحکام خوب بدنه فلزی آن، بیشتر برای محیط های Out Door بیرونی استفاده می شود. اگر به دنبال یک دوربین با کیفیت بالای هستید دوربین مداربسته 1500TP برند Dahua یکی از گزینه های انتخاب شماست. لازم به ذکر است در صورتی که دوربین ۱۵۰۰TP را انتخاب کنید باید حتما دستگاه XVR شما قابلیت نمایش و ضبط دوربین های 5 مگاپیکسل را داشته باشد.

دوربین داهوا HFW1500THP-I8

نظارت تصویری با کیفیت فراتر از Full HD را با همان زیرساخت کابلی کواکسیال تجربه کنید. دوربین داهوا HFW1500THP – I8 از یک سنسور 1/2.7 اینچی از نوع CMOS بهره می برد که می تواند تصاویر باکیفیتِ عالی را به راحتی فراهم کند. از دوربین مدار بسته HFW1500THP-I8 می توان در پروژه های متوسط و بزرگ، که قابلیت اعتماد و انعطاف بسیار مورد نظر می باشد، استفاده کرد. اگر شما هم مانند ما اهل گشت و گذار در محصولات امنیتی و نظارتی باشید، به راحتی خواهید فهمید که دوربین HFW1500THP – I8 دارای مادون قرمز با برد 80 متر می باشد که در نوع خود کم نظیر است و می توانیم با خیال راحت برای مکان های تاریکی که در دل شب بدون ذره ای نور، نیاز به مراقبت دارند را محافظت کنیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: