نقاشی بز
نوشته شده توسط : radin

نقاشی بز / نقاشی کاپ کیک / وولک

 

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی بز خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد.

بنابراین سعی کنید تا طرحی مطابق سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید تا اشتیاق او به کشیدن نقاشی افزایش پیدا کند. طرح نقاشی کاپ کیک می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که معمولا اکثر بچه ها به انواع دسر ها و شکلات و کیک ها علاقمند هستند. بنابراین با دیدن طرح نقاشی کاپ کیک به کشیدن آن اشتیاق نشان می دهند. با اموزش نقاشی کاپ کیک ساده یا هر نقاشی کودکانه دیگری می توانید به رشد بهتر ویژگی های شخصیتی فرزند خود کمک کنید.

همچنین کودک در ابتدای شروع به کشیدن نقاشی کاپ کیک باید طرح نهایی را در ذهن خود تجسم کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویر سازی در کودک شما می شود و در نتیجه قدرت تخیل او نیز تقویت می شود. قدرت تخیل قوی باعث می شود تا کودکی باهوش تر داشته باشید. چرا که یکی از ویژگی های بسیار مهم کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. ایده های نقاشی و کاردستی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: