نقاشی روز مادر
نوشته شده توسط : radin

نقاشی روز مادر / نقاشی گنجشک / https://www.voolak.com

 

مادر یکی از زیبا ترین و بزرگ ترین مخلوقات خداوند در زمین است. ما ایرانیان روز مادر که در تاریخمان ثبت شده جشن میگیریم. معمولا کودکان ذوق فراوانی نسبت به این روز از خود نشان می دهند و به عنوان هدیه در حد وسع خود برخی از کارهای خود را به مادرشان هدیه می دهند. نقاشی روز مادر یکی از این هدایا است. نقاشی روز مادر می تواند بدون هیچ الگویی کشیده شود یا کودک می تواند نقاشی برای روز مادر را از طریق مختلف الگو برداری کند. با ما همراه باشید تا ویدئوی نقاشی رزو مادر ساده را باهم تماشا کنیم و در مورد این روز زیبا و نقاشی کودکانه روز مادر توضیح دهیم.

نقاشی گنجشک یکی از بهترین نقاشی هایی است که کودئک می تواند آن را بکشد. نقاشی گنجشک از جمله نقاشی هایی است که می توان در آن از رنگ های متفاوت و جذاب استفاده کرد. نقاشی گنجشک به سادگی کشیده می شود و نتیجه نهایی آن بسیار جذاب و زیبا است. از جمله نقاشی های کودکانه ای است که می توان در مدرسه و مهد کودک نیز ان را اموزش داد و در نهایت از کودکان بخواهید آن را برای شما بکشند. کودکان با کشیدن نقاشی گنجشک می توانند از برخی آموزش حیوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترین ها را نقاشی کنند و یا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بیشتری به نسبت همسالان خود داشته باشند.

برای تماشای ویدئوی نقاشی گنجشک در وولک می توانید از همین صفحه وارد شوید یا به بخش نقاشی ها وارد شده و همه نقاشی ها را دریافت کنید. تماشای نقاشی گنجشک در وولک به صورت رایگان و انلاین است و نیاز به کلاس نقاشی در این سایت از بین رفته پس با داشتن ویدئوهای نقاشی در این سایت دیگر نیازی به کلاس نقاشی برای کودکان وجود ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: