دوربین imou رنجر 2
نوشته شده توسط : radin

دوربین  imou  رنجر 2 / دستگاه DH-XVR5216ANX /  دوربین مارکت

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. از آنجایی که انسان در هر مکان و هر زمانی نیاز به احساس امنیت دارد، تکنولوژی سعی داشته است تا با عرضه پیشرفت های جدید خود، در تامین این حس امنیت به مردم کمک کند. اما پیدا کردن مکانی که بتواند شما را در جریان محصولات جدید و پیشرفت های انجام شده در آنها، قرار دهد کار دشواری خواهد بود. سایت دوربین مارکت می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید و کسب اطلاعات باشد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعال است، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

یکی از محصولات جدید و پیشرفته سایت دوبین مارکت، دوربین  imou  رنجر 2 است. دوربین  imou  رنجر 2 با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فردی همانند چرخش افقی و عمودی، زاویه دید 115 درجه، پشتیبانی از رم تا ظرفیت 256، دید در شب تا مسافت 10 متر و... یکی از بهترین دوربین های حال حاضر بازار کشور می باشد. از دیگر قابلیت های جالب و کاربردی این دوربین 2 مگا پیکسلی می توان به سنسور های تشخیص حرکت و تشخیص صداهای غیرعادی همانند صدای شکستن یا فریاد، اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید از طریق سایت دوربین مارکت آن ها را تهیه کنید دستگاه های دی وی آر و ان وی آر می باشند. این دو دستگاه از جمله دستگاه های ضروری و مهم در هر سیستم امنیتی و نظارتی است که در خرید بهترین نوع آن نباید تردید کرد. دستگاه DH-XVR5216ANX یکی از دستگاه های آنالوگ و تولید شرکت داهوا می باشد که با توجه به 16 کانال ورودی و پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی و تصویری و همچنین پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت، می تواند گزینه ای مناسب برای خریداری باشد.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: