دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/ 4116HS-4KS2/ دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

شما می توانید در دوربین مارکت علاوه بر دوربین های مداربسته و امنیتی منازل و کسب و کار، دستگاه های مورد نیاز برای نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز پیدا کنید. از جمله دستگاه های مورد نیاز در هنگام راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه، مکانی برای ذخیره سازی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ثبت و به آن ارسال می شود. یکی از بهترین محصولات داهوا که در این زمینه جزو پیشگامان تولید محصولات سیستم های های امنیتی و نظارتی در دنیا به شمار می رود، دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 یکی از پیشرفته ترین و قوی ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2، یک ضبط کننده 16 کانال تحت شبکه است که توانایی پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را به راحتی دارد. استفاده از دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 در کنار نصب دو عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت، می تواند برای مدت ها خیال مشتریان را بابت ذخیره سازی اطلاعات دوربین های مدار بسته خود، آسوده کند.

یکی دیگر از محصولات جالب و کاربردی که در سایت دوربین مارکت در دسترس شما قرار دارد، دوربین بیبی کم v380 است. همانطور که از اسم دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 مشخص است، این دوربین برای اماکنی که کودک در آن قرار دارد همانند اتاق کودک و مهد کودک، گزینه مناسبی می باشد. علت آن هم چرخش 360 درجه در جهت افقی و 60 درجه در جهت عموی این دوربین است که قادر به دنبال کردن حرکات کودکان می باشد. هر دو دستگاه دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 و دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 را می توانید از طریق سفارش از سایت دوربین مارکت، تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: