دوربین فیش آی
نوشته شده توسط : radin

دوربین فیش آی /  دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

تمام کسانی که قصد دارند محصولی جدید که هیچ تجربه و ذهنیتی از آن ندارند را خریداری کنند، برای کسب اطلاعات از سایت ها و مطالب آنلاین مرتبط با آن موضوع کمک می گیرند. اکثر سایت هایی که مطالبی مرتبط با آن محصول را قرار می دهند، در همان زمینه نیز فعالیت می کنند. افرادی که قصد خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانند از مطالب و محصولات موجود در سایت دوربین مارکت دیدن کنند. سایت دوربین مارک، یکی از سایت های شناخته شده و با تجربه در این عرصه است که سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه عرضه و نصب و خدمات مرتبط به انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. افراد تازه کار و نآشنا می توانند با استفاده از مطالب و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است، نه تنها اطلاعات خود را درباره آن محصول افزایش دهند، بلکه با ذهنی آشنا قادر به خریداری سیستم مورد نظر خود خواهند بود. علاوه بر مطالب و توضیحات موجود درباره محصولات، مشتریان می توانند از بخش تماس با ما با کارشناسان و متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

یکی از محصولات مورد نیاز هر سیستم تحت شبکه، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه که وظیفه دریافت تصاویر و صدا از دوربین های مدار بسته را بر عهده دارد، توسط شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته به بازار عرضه می شوند. شرکت داهوا نیز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با تولید مدل های مختلف دستگاه ان وی آر، توانسته است بخش بزرگی از بازار را به دست گیرد. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته 8 مگا پیکسلی  تحت شبکه می باشد.

یکی دیگر از محصولات موجود در دوبین فیش آی است. دوربین های مدار بسته فیش آی با قابلیت چرخش زاویه ای 180 یا 360 ای، قابلیت برقراری مکالمه، انتقال تصاویر بر روی گوشی تلفن همراه و اینترنت و همچنین پشتیبانی از رم تا 64 گیگابایت، گزینه ای ایده آل برای مکان های داخلی با سقف های بلند می باشند.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: