نام دختر
نوشته شده توسط : radin

نام دختر / اسم پسر امروزی / وولک

 

خبر اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده، برای همگان خبری خوش و مفرح است. کودکان دارای نیازها و مایحتاج های منحصر به فرد خود هستند که برخی از آنها باید پیش از به دنیا آمدن آنها محیا شوند. دکوراسیون اتاق کودک، انتخاب یک دکتر کودک مطمئن برای رسیدگی به نیازهای پزشکی کودک در طی مراحل رشد  و... از جمله احتیاجات ضروری ای هستند که باید پیش از تولد کودکان به طور کامل آماده و فراهم شوند. اما در کنار تمامی این مسائل، هویت کودک و نحوه خطاب کردن او نیز یک نگرانی های هر پدر و مادری است. انتخاب اسم برای کودک، کاری چالش بر انگیز است که حتی ممکن است تا بعد به دنیا آمدن کودک نیز همچنان به نتیجه مورد نظر خود نرسیده باشد. اما در اکثر مواقع پدران و مادران حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک اقدام به انتخاب اسامی مختلف برای دختر و پسر می کنند. بدین ترتیب زمانی که جنسیت کودک مشخص شد، اسم او نیز آماده خواهد بود.

امروزه همه به دنبال اسامی خاص و پر طرفدار هستند. نام دختر  و اسم پسر امروزی از جمله عباراتی هستند که دارای درصد بالایی از جستجوی آنلاین می باشند. احتمالا به همین دلیل است که اسامی مشابه، بسیار بیش از گذشته به گوش می خورد. بسیاری از اسامی جدید نیز همانند سابق خاص به شمار نمی روند. برای آشنایی با اسامی منحصر به فرد، بسیاری از پدران و مادران از اسامی قومیت های دیگر کشور و یا حتی استفاده از اسامی خارجی، استفاده می کنند. اما بسیاری از معانی آن را به طور دقیق نمی دانند. استفاده از جستجوی آنلاین و یافتن معنی و ریشه اسم، ساده ترین و راحت ترین راه ممکن است که پدران و مادران می توانند از آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه کودکان دارای نیازها و احتیاجات فراوانی هستند، سایت های متعددی در زمینه فراهم کرد این احتیاجات مشغول به کار شده اند. از جمله یکی از فعال ترین سایت های کودک در کشور می توان به سایت وولک اشاره کرد. سایت وولک با چندین سال تجربه در زمینه تولید محتواهای کودکان و نوجوانان و مطالب پزشکی، آموزشی و مفید برای والدین و کودکان یکی از پر سابقه ترین و مطمئن ترین سایت ها در زمینه کودک و نوجوان می باشد که می توان در زمینه های مختلف از مطالب آن، استفاده کرد.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: