نام دختر / نام پسر / وولک
نوشته شده توسط : radin

نام دختر / نام پسر / وولک

 

خبر اضافه شدن عضوی جدید به خانواده، برای همه افراد خانواده و نزدیکان آنها، خبری خوش به شمار می رود. همه به تکاپوی آماده سازی نیازهای کودک میافتند. در این میان همگی سعی می کنند با نظر دادن و همفکری کردن درباره اسم کودک نیز به یک نتیجه دلخواه برسند. اگر جنسیت کودک مشخص شود، پدر و مادر با انتخاب یک اسم می توانند خود را آماده به دنیا آمدن کودک بدانند. اما در برخی موارد امکان تشخیص جنسیت کودک مقدور نمی باشد، و یا خوده پدر یا مادر نمی خواهند جنسیت کودک خود را بدانند. به همین دلیل باید برای انتخاب یک نام دختر و یک نام پسر تصمیم گیری کنند.   انتخاب یک نام دختر یا نام پسر ممکن است در عین دلنشین بود این کار، دشوار نیز باشد. به همین دلیل است که پدر و مادر از تمامی منابع موجود در دسترس برای انتخاب اسم کودک خود کمک می گیرند. یکی از این منابع جستجو در کتابچه های اسامی و دیگری جستجو به صورت آنلاین می باشد.

در جستجو در کتابچه های اسامی، یک لیست از تمامی اسامی پسرانه و دخترانه مذهبی، محلی و جدید در اختیار پدران و مادران قرار داده می شود که می توانند با توجه به معنی و ریشه آن،  در صورت پسند آن را انتخاب کنند. اما عیب استفاده از کتابچه های اسامی را می توان زمان بر بودن آن دانست. به دلیل اینکه شاید اسامی دخترانه و پسرانه دسته بندی شده باشد اما اسامی از نظر قومیتی و یا ریشه دسته بندی نشده اند. ولی برای رسیدن به حروف الفبا یا قومیت مورد نظر باید تمامی اسامی را مرور کرد.

اما در جستجوی آنلاین همچین مشکلاتی وجود ندارد. زیرا کافی است تنها با جستجوی کلمه نام دختر و یا نام پسر، یک لیست کامل از اسامی هر دو جنسیت براساس دسته بندی ای که انتخاب کرده اید، در اختیار شما قرار گیرد. از جمله سایت هایی که می توانند در انتخاب اسم کودک دختر و یا پس به پدران و مادران کمک کند، سایت وولک است. سایت وولک، سایتی است که به طور تخصصی در زمینه کودکان فعالیت می کند و می تواند علاوه بر اسم،در آموزش بسیاری از مسائل دیگر به والدین و کودکان آنها کمک کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: