اسم دختر اسلامی
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر اسلامی / اسم پسرونه ترکی / وولک

 

انتخاب اسم برای هر پدر و مادری کاری شیرین است. گشت و گزار در دنیای اسامی مختلف و تصور اینکه کودک خود را با آن نام خطاب می کنند، می تواند باعث ذوق و شوق فراوانی برای پدران و مادران شود. اما این فعالیت شیرین و جذاب، دارای سختی های خود نیز می باشد. اگر پدر و مادر هر دو از یک قومیت باشند انتخاب یک اسم با توجه به قومیت و گویش آنها کاری بسیار راحت تر خواهد بود. زیرا دایره جستجوی آنها کوچک تر می شود. به عنوان مثال یک زوج ترک زبان، برای انتخاب یک اسم پسرونه ترکی بسیار زودتر از از زوجی که یکی از آنها ترک زبان و دیگری کرد زبان است، به تفاهم می رسند. با توجه به وجود وصلت هایی که در میان قومیت های مختلف صورت گرفته است، امروزه بسیاری از خانواده ها دارای چندین قومیت می باشند. بنابراین انتخاب اسم نیز ممکن است کاری دشوار و چالش بر انگیز تبدیل شود.

یکی از امن ترین گزینه ها برای انتخاب اسم در خانواده های چند قومیتی، استفاده از اسامی مذهبی می باشد. انتخاب یک اسم دخترانه اسلامی یا پسرانه مذهبی که هر دو پدر و مادر و حتی دیگر اعضای خانواده با آن موافق باشند کاری به نسبت راحت تر خواهد بود. اسامی اسلامی نیز به دلیل معنای عمیق و زیبایی طنینی که دارند، همواره جزو اسامی پر طرفدار و محبوب در میان پدران و مادران ایرانی بوده اند.

کودکان تنها به نام و نشان نیاز ندارند. نیازهای کودکان هر روز در حال افزایش می باشند. با توجه به رشد و تکامل کودک، نیازهای او نیز روز به روز در حال تغییر می باشد. به همین دلیل است که پدران و مادران باید سعی کنند اطلاعات خود را به روز نگه دارند. برای آشنایی با مشکلات و مسائل رایجی و یا نا آشنایی که ممکن است کودکان در طی مراحل مختلف رشد خود با آن ها مواجه شوند، پدران و مادران می توانند از مطالب مفیدی که در سایت وولک وجود دارند، بهره ببرند. مطالب پزشکی مفید و مستندی که در مورد نحوه مدیریت، کنترل و یا روش های مختلف درمان یک بیماری یا اختلال، راهنمایی هایی فراوانی به والدین می کند.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: