اسم پسر گیلکی
نوشته شده توسط : radin

اسم پسر گیلکی / اسم دختر ترکی / وولک

 

کشور ایران دارای قومیت های مختلف و متنوعی می باشد. تمامی این قومیت ها، دارای فرهنگ ها و گویش های زیبا و دلنشین خود هستند که به نوبه خود جذاب و گیرا می باشند. یکی از شیرین ترین و دلنشین ترین گویش ها در میان قومیت های مختلف کشور ایران، متعلق به خطه شمال و استان گیلان می باشد. مردم استان گیلان با لهجه شیرین و گویش محلی خود از همان ابتدا می توانند توجه مخاطبین را به خود جلب کند. بسیاری از افراد به دلیل علاقه ای که به این نوع گویش پیدا می کنند، برای انتخاب نام کودکان خود از اسامی گیلکی استفاده می کنند. شاید جالب باشد که یک خانواده ترک به جای انتخاب اسم دختر ترکی از اسامی دختر گیلکی استفاده کند. امروزه با گسترش ارتباطات میان قومیت های مختلف و همچنین ازدواج های مشترکی که در میان اقوام ایرانی صورت گرفته است، بسیاری از خانواده ها دارای هویت های چند قومیتی هستند. به همین دلیل است که شنیدن اسم پسر گیلکی در یک خانواده که دارای اصل و نسبی شیرازی هستند، چندان مایه تعجب نخواهد بود!

اما همین انتخاب اسم را می توان یکی از سخت ترین کارها و چالش های زندگی هر پدر و مادری دانست. پدران و مادران برای انتخاب دکوراسیون اتاق کودک می توانند از طراح کمک بگیرند، برای انتخاب پزشک کودک با آشنایان مشورت و یا تحقیق کنند، برای خرید لباس های کودک از اقوام نزدیک همفکری بگیرند و ... اما یک مورد مهم است که تصمیم نهایی آن بر عهده پدران و مادران می باشد. انتخاب اسم کودک، از تمامی مسائل ذکر شده با اهمیت تر است. پدران و مادران برای انتخاب اسم کودک خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. برخی به روش قدیمی از کتاب های اسم کودکان استفاده می کنند و برخی دیگر به سمت روش های جدیدتر که شامل جستجوی آنلاین و بازدید مطالب سایت های مختلف است، را انتخاب می کنند. هر دو روش می توانند به والدین کمک کنند تا یک اسم مناسب و دلخواه برای کودک دلبند خود انتخاب کنند.

در کنار انتخاب اسم، کودکان در دوره رشد خود با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. بسیاری از پدران و مادرانی که برای اولین بار کودک داری را تجربه می کنند، با بسیاری از این مسائل نا آشنا هستند. برای شناخت این مسائل ما سایت وولک را به شما معرفی می کند. سایت وولک با فعالیت در عرصه کودک و نوجوان، سعی دارد با قرار دادن مطالب آموزنده و مفید به روش های مختلف به پدران و مادران کمک های لازم برای رسیدگی به کودکان خود را، برساند.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: