نام دخترانه مذهبی
نوشته شده توسط : radin

نام دخترانه مذهبی / اسم پسر پرطرفدار / وولک

 

زمانی که خبر اضافه شدن یک عضو کوچک به خانواده داده می شود ، همگان برای دانستن جنسیت و اسمی که قرار است داشته باشد هیجان زده می شوند. به طور حتم انتخاب اسم کودک، یکی از شیرین ترین و در عین حال دشوار ترین کارهایی است که پدران و مادران باید پیش از تولد کودک خود برای آن تصمیم گیری کنند. مهم نیست چندین بار این فرآیند را تجربه کرده باشند ، زیرا سختی انتخاب اسم همیشه همانند بار اول باقی می ماند. در برخی موارد حتی چند روز پس از تولد کودک هنوز برای نام او هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است. این امر نشان می دهد که والدین برای انتخاب یک اسم پسر پرطرفدار  و یا یک اسم دخترانه با دشواری مواجه شده اند.

نظر سنجی کردن از اقوام و دوستان یکی از راه های همیشگی برای انتخاب اسم های جدید و امروزی بوده است. انتخاب یک اسم دخترانه مذهبی به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارند می تواند یک انتخاب مطمئن و امن به نظر آید. به دلیل عقاید دینی و مذهبی که ملت ایران نسبت به ائمه دارند ، برخی از مردم یک نام دخترانه مذهبی را به یک اسم دخترانه امروزی و جدید ترجیح می دهند. به همین دلیل است که با توجه به استقبالی که از اسامی دخترانه امروزی شده است اما اسامی مذهبی همچنان دارای طرفداران خاص خود می باشند. اما علیرغم تمامی این اختلاف نظرات، تصمیم گیری نهایی برای اسم کودک بر عهده پدر و مادر خواهد بود.

سایت وولک از جمله سایت های کودک و نوجوان است که می تواند به شیوه های متعددی با قرار دادن مطالب مفید ، به پدران و مادران و حتی خود کودکان کمک های فراوانی کند. تنها انتخاب اسم کودک نیست که ذهن پدر و مادر را به خود مشغول کرده است. کودکان در طول فرآیند رشد و تکامل خود با مشکلات و اختلالات مختلفی مواجه می شوند که برای اکثر پدران و مادران ناآشنا می باشند. مطالب موجود در سایت وولک را می توان بر اساس مطالب پزشکی ، آموزشی و خدماتی دسته بندی کرد. در دسته بندی مطالب پزشکی مخاطب آن والدینی هستند که کودک آنها با بیماری یا مشکل خاص پزشکی درگیر است. در بخش پزشکی به بررسی و نحوه مدیریت مشکلات و مسائل رایج در دوره کودکی پرداخته شده است. اما در بخش آموزشی کودکان هدف قرار داده شده اند. آموزش نقاشی و ساخت کاردستی از جمله آموزش های مفیدی هستند که کودکان می توانند در سایت وولک از آنها بهره ببرند.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: