اسم پسرانه /
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه / اسم دخترانه پر طرفدار / voolak.com

 

در اکثر مواقع زمانی که خبر بارداری شنیده می شود و یا حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک، پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب یک اسم دخترانه پر طرفدار و اسم پسرانه جذاب به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دخترانه پر طرفدار و انتخاب اسم پسرانه جذاب برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین کارهایی است که پدران و مادران انجام می دهند. اما این فعالیت جذاب  می تواند با سختی های خاص خود نیز همراه باشد. زیرا اسم چیزی است که تا آخر عمر همراه کودک می باشد و نشان دهنده هویت کودک خواهد بود.

نظر سنجی از دوستان و مشورت کردن با اعضای فامیل یکی از واضح ترین روش هایی است که حتی در حالت عادی نیز به خودی خود انجام می شود. زیرا همه افراد فامیل و دوستان از اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده هیجان زده هستند و دوست دارند تا به هر نحوی که شده در انتخاب اسم آن مشارکت داشته باشند. به همین دلیل است که در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بازار اظهار نظر در رابطه با اسم کودک هنوز متولد نشده، بسیار داغ خواهد بود!

سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com  با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله سایت هایی است که می تواند نه تنها در انتخاب اسم بلکه در بسیاری از موارد دیگر به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. سایت وولک، مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج دوره رشد و کودکی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. پدران و مادرانی که دارای فرزندی با این مشکلات هستند به راحتی می توانند با مطالعه مطالب سایت وولک با راهکارهای مقابله این مشکل، آشنا شوند. علاوه بر مطالب پزشکی که برای کمک به والدین در سایت وولک قرار داده شده است، وولک به فکر کودکان نیز بوده است. در سایت وولک انواع آموزش ها و نکات مفید تحصیلی برای کودکان نیز قرار داده شده است. تمامی این آموزش ها که شامل ساخت انواع صنایع دستی و یا نقاشی طرح های مختلف می شوند، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرند.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: