آمالکپ سپهر
نوشته شده توسط : radin

 

ماده ترمیمی آمالکپ سپهر که در زمان پوسیدگی دندان ها استفاده می شود، فوق العاده انعطاف پذیر بوده و در زمان شکستگی دندان به راحتی شکل گرفته و حجم های نامنظم دندان را پر کند. قیمت آمالکپ سپهر با توجه به ویژگی های کاربردی این محصول بسیار مقرون به صرفه است؛ اما یکی  از دلایل استفاده از آمالکپ سپهر در اکثر مطب های دندان پزشکی آن است که استفاده از آن در مطب های دندان پزشکی ذخیره کردن زمان است.

کپسول های سپهر مشابه کپسول های SDI بوده و با فشار سر آن پودر و جیوه باهم مخلوط شده و از درست عمل کردن آن مطمئن خواهید بود. زمان بندی، فرکانس و سرعت دستگاه برای استفاده از این محصول بسیار اهمیت دارد زیرا به صورت Fast set بوده و با افزایش زمان،‌ مخلوط سفت تر می گردد. پیشنهاد می شود برای شروع از زمان کم (7 ثانیه) استفاده نمائید تا زمان دلخواه و ایده آل خود را بیابید.

در مطب‌های دندانپزشکی این پودر با جیوه مخلوط شده و به صورت آلیاژ آمالگام مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر آمالگام آلیاژی عمدتاً متشکل از نقره، مس و قلع می‌باشد که بیشترین درصد مواد متشکله آن نقره می‌باشد. آمالگام برای مدت زمان کوتاهی نرم می‌ماند لذا می‌تواند حجم‌های نامنظم دندان را پرکند و سپس سفت می‌گردد. هنگامی که حفره‌ای چه به دلیل پوسیدگی و چه به دلیل شکستگی در دندان‌ها ایجاد می‌گردد، ‌باید توسط ماده‌ای به نام آمالگام ترمیم شود.

آمالگام دندانی یک ماده ترمیمی فوق‌العاده و انعطاف‌پذیراست و به دلیل قیمت مناسب، سهولت استفاده و شکل‌پذیری عالی در دندانپزشکی استفاده می‌گردد. آمالکپ ۱ واحدی سپهر در بسته‌بندی ۵۰ عددی عرضه می‌گردد. خرید آمالکپ سپهر یک، دو، سه و پنج واحدی از طریق سایت رایکا دنتال به نشانی https://raikadental.com/ امکان پذیر است. شما میتوانید با اضافه کردن هر یک از آمالکپ های مورد نظر به سبد خرید آن را ثبت سفارش کنید. این محصول ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار ایران موجود است. همچنین قیمت آمالکپ سپهر در ایتن صفحه به روز شده است تا به راحتی آن را خریداری کنید. برای خرید آمالکپ سپهر از نمایندگی رایکا دنتال همین حالا اقدام کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: