نقاشی بل
نوشته شده توسط : radin


نقاشی بل

 

برای این که علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهید در مرحله ی اول باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودکتان همخوانی داشته باشد و به روحیات او نزدیک باشد انتخاب کنید. به عهنوان مثال کشیدن نقاشی کفشدوزک برای کودکانی که به حیوانات علاقمند هستند و رابطه ی خوبی با آن ها دارند می تواند طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد. همچنین کشیدن نقاشی کفشدوزک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که کودکان به آن مشغول شوند در مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی آن ها بسیار تاثیر گذار است.

زمانی که کودک قلم خود را در دست می گیرد تا طرح نقاشی کفشدوزک خود را ترسیم کند، در واقع درحال ورزش کردن و تقویت کردن عضلات دست خود است. این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک نقاشی کفشدوزک خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت فرد بروز می کند. با آموزش نقاشی کفشدوزک به کودکان خود، ان ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

همچنین کودک هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی بل یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند درواقع در حال ورزش کردن و تقویت عضلات دست خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین کشیدن نقاشی بل فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و ذهنی او دارد؛ زیرا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در او تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند باید طرح نهایی نقاشی بل را در ذهن خود تصور کند و این کار باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در او می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. با آموزش نقاشی های سایت وولک به کودک خود او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: