چرا هایک ویژن بخریم؟؟
نوشته شده توسط : radin

۱. از نظر میزان فروش جهانی

در ابتدا باید گفت که دوربین هایک ویژن ، جزو پرفروش ترین برندهای جهان هستند. در مقایسه این مطلب هایک ویژن بهتر است، در حقیقت هایک ویژن رتبه ۱ فروش جهانی در سال ۲۰۱۷ با فروش ۴.۳۷۱ میلیون دلار و داهوا رتبه ۲ فروش با رقم ۲.۶۸۰ میلیون دلار دارد. به طور کلی هایک ویژن در برخی از محصولات و خدمات خود نسبت به داهوا دارای کیفیت بالاتری است. همچنین هایک ویژن در فروش دوربین های IP پیشتاز بوده و ۱۷% از سهم فروش بازار جهانی این محصولات را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرده است. این رقم برای داهوا ۵.۵ درصد تخمین زده شده است.

۲. از نظر کیفیت ساخت

برند هایک ویژن در چند سال گذشته با ارائه کیفیت بالا در ساخت محصولات خود، باعث تغییر نگرش نسبت به برندهای چینی در سطح جهانی شده اند. در بررسی کیفیت برند هایک ویژن متوجه می شویم که کیفیت ساخت و همچنین کیفیت تصویر برند هایک ویژن در محصولات مشابه ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به بقیه رقبا بالاتر است.

۳. از نظر رزومه کاری

در مقایسه این موضوع که هایک ویژن بهتر است شکی نیست، زمانی که موضوع رزومه کاری مطرح می شود، این بار نیز هایک ویژن با توجه به فروش تقریبا دو برابری نسبت به رقبا خود برخوردار است. هایک ویژن در مناطق بیشتری در جهان نصب شده و همچنین در مراکز مختلف اداری، تجاری از جمله سازمان ها، بانک ها، فرودگاه های بزرگ و … که از درجه امنیت بالاتری برخوردار اند، مورد استفاده قرار گرفته است.

۴. از لحاظ قیمت

با توجه به موارد ذکر شده برند هایک ویژن در اکثر محصولات مشابه به صورت تقریبی معمولا ۱۰ الی ۲۰ درصد گران تر می باشد. برای افرادی که قیمت برای آنها در اولویت است برند های دیگر انتخاب مناسب تری است. ولی در صورتی که در کنار قیمت تمام شده کیفیت محصول نیز برایتان حائز اهمیت است برند هایک ویژن به شما توصیه می شود.

دزدگیر اماکن

دزدگیراماکن وسیله ایست برای اعلام سرقت از اماکن شما که حتی بدون کابل هم قابل نصب است.انواع و مدل های مختلفی از دزدگیراماکن در بازار موجود است، اما درکل ساختار همه آن ها شبیه به هم است.یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند.و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.

دوربین مارکت ارائه دهنده بهترین محصولات امنیتی است و شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت ها به سایت آن مراجعه کنید .

 




:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: