فیلم کاردستی جدید
نوشته شده توسط : radin

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند. سایت وولک به طور تخصصی در زمینه سرگرمی کودکان فعالیت میکند و به صورت به روز قصه های صوتی کودکانه اختصاصی، نقاشی، کاردستی، لالایی و ... منتشر میکند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.
تقویت قدرت تمرکز در کشیدن نقاشی کودکانه جدید
کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد. نقاشی کشیدن از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی زیبا باعث می شود تا قدرت تمرکز و دقت به جزئیات و موارد کوچک در فرزند شما تقویت شود.
با گذر زمان، زمانی که کودک شما بیشتر و بیشتر به نقاشی کردن علاقمند شد، می توانید نکات آموزنده را در این سرگرمی بگنجانید و از سنین کم کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنید. به عنوان مثال کودکان می توانند از سن بسیار کم به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه از روی تعدادی طرح ساده برای نقاشی قشنگ با رنگ ها و اشکال متفاوت آشنا شوند.

کاردستی با کاغذ

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این فیلم کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید

 





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: