نقاشی پوکمون
نوشته شده توسط : radin

 

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پوکمون می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پوکمون یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پوکمونهیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پوکمون می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پوکمونخود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پوکمون به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

پدر و مادر ها می توانند با ترفند هایی ساده، تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن را در آن ها تقویت کنند. یکی از ترفند های افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب و هیجان انگیز که به سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد و با روحیات آن ها سازگار باشد برای فرزندان خود انتخاب کنید. به عنوان مثال کودکی خوش خوراک است و از غذا خوردن لذت می برد، طرح و آموزش نقاشی شام می تواند برای او بسیار هیجان انگیز باشد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی شام باید طرح نهایی نقاشی شام را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی شام با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی شام خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی شام او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی شام به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. در وولک بیش از 200 نقاشی کودکانه وجود دارد، که با هر یک از ان ها می توانید نکات زیادی را به کودکان یاد دهید.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: