نقاشی ماشین
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی ماشین می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی ماشین را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد

نقاشی خرگوش یکی از طرح های بسیار جذاب نقاشی برای کودکان شما خواهد بود. کودکان از سن بسیار کمک به حیوانات علاقه دارند بنابراین طرح نقاشی خرگوش یکی از طرح های نقاشی موردعلاقه و جذاب برای فرزند شما خواهد بود. والدین همواره سعی می کنند تا علاقه فرزندشان به کشیدن نقاشی را بیشتر و بیشتر کنند زیرا کودکان امروزه اغلب به وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و در واقع اینترنت جذب می شوند و کنسول های بازی، موبایل ها، لپ تاپ ها و کامپیوتر از علایق کودکان امروزی است که اکثر وقت روزانه ی خود را با این وسایل می گذرانند اما کشیدن نقاشی خرگوش یا هر طرح نقاشی دیگری فرزند شما را از این وسایل الکترونیکی و فضای مجازی حتی برای چند ساعت دور خواهد کرد. میتوانید این نقاشی را در ویسایت وولک ببنید.کودکان امروزی به نسل شبکه معروف هستند بنابراین یکی از دغدغه های امروزی روانشناسان کودک و والدین این است که کودکان را از این فضا ها دورتر کنند..

 





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: