خط تولید کاغذ سنگی
نوشته شده توسط : radin

 

خط تولید کاغذ سنگی با هدف توسعه تولید کاغذ سنکی در ایران در شرکت های تولید کاغذ سنگی راه اندازی می شود. خط تولید کاغذ سنگی در واقع شامل دستگاه ها و تجهیزاتی است که با استفاده از آن ها می توان از براده های سنگ آهک، به تولید کاغذ پرداخت و از آن استفاده کرد.

آذرخش آدلی ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کاغذ سنگی، با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی، این امکان را برای صنعت دوستان و نیز طرفداران محیط زیست فراهم آورده است تا با استفاده از آن بتوانند به تولید کاغذ سنگی بپردازند.

کاغذ سنگی همانطور که از نام آن پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. معمولا سنگ تامین کننده کاغذ سنگی، سنگ آهک است و این محصولات از براده های سنگ آهک تولید می شود. این ایده برای نخستین بار از کشور تایوان نشات گرفت.

خط تولید کاغذ سنگی، صنعت تازه واردی است که در صورت شناخته شدن، کمک بسیار زیادی به حفاظت و احیای محیط زیست می کند. هر ساله درختان زیادی برای تامین کاغذ مصرفی کشور از بین می روند؛ و این روند مادامی که ما از کاغذ ها استفاده می کنیم ادامه می یابد. استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ های سلولزی، تا حدی این روند را کاهش داده و درختان را در امنیت بیشتری نگه می دارد.

علاوه بر این کاربردهای بسیار زیاد کاغذ سنگی باعث شده است تا بسیاری پس از آشنایی با این محصول، برای مصارف شخصی و غیر شخصی متعدد خود، کاغذ سنگی را به محصولات هم عملکرد آن ترجیه دهند؛ به عنوان مثال قابلیت کشسانی که در محصولات کاغذ سنگی وجود دارد، باعث شده است تا ساک های تولیدی کاغذ سنگی پاره نشوند و به دفعات قابل استفاده باشند و به همین دلیل این محصولات جایگزین مناسبی برای نایلون های تجزیه ناپذیر و پلاستیکی می باشند.

با مراجعه به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان می توانید انواع محصولات و کاربردهای مختلف استفاده از کاغذ سنگی را ببینید و با این محصول بیشتر آشنا شوید.





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: